Vineri, 15 Decembrie 2017, 11:20:25
Bine aţi venit Vizitator | RSS
Facebook
Căutare
La mulți ani!
Calendar
«  Decembrie 2016  »
LnMrMrcJoiVnSaDm
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Calendar crestin ortodox
Sondajul nostru
Evaluează site-ul meu
Total răspunsuri: 44
Statistici

Total online: 1
Vizitatori: 1
Utilizatori: 0

Școala Gimnazială nr.1, Vicovu de Sus

Principală » 2016 » Decembrie » 16 » Sesiune comunicari
20:23:14
Sesiune comunicari

INVITAȚIE

SESIUNE JUDEŢEANĂ DE COMUNICĂRI ŞI REFERATE

TEMA:

„DIVERSIFICAREA STRATEGIILOR DE

LUCRU CU FAMILIA, ÎN VEDEREA

IMPLICĂRII EI ÎN INTERVENȚIA TIMPURIE”

ORGANIZAT​ORI:

Grădiniţa cu Program Normal Nr.1, Vicovu de Sus

PARTENERI:

 Inspectoratul Şcolar al Judeţului Suceava

DATA ŞI LOCUL DESFĂŞURĂRII:

28 ianuarie 2016, ora 9,00, G.P.N. Nr.1, Vicovu de Sus(CRED), Suceava

PROGRAMUL SESIUNII:

09.00–9.30-Verificarea CD-urilor (dacă este cazul), primirea participanţilor

09:30 – 10:00 - Deschiderea sesiunii

10:00 – 12:30 - Activitate pe secţiuni

12:30 – 13:00 – Concluzii, încheierea sesiunii

CONDIŢII DE PARTICIPARE:

 Înscrierea participanţilor la sesiunea de comunicări şi referate se va face până pe

data de 21.01.2016, prin e-mail la adresa:

scoala.est@gmail.com

 Înscrierea se va realiza pe baza formularului de înscriere completat, ataşat în

anexă şi a lucrării în format electronic;

 Participanţii înscrişi în termenul prevăzut vor fi cuprinşi în programul sesiunii;

 Formularul de înscriere şi lucrarea propriu-zisă se vor trimite simultan, dar ca

documente separate;

 Lucrările vor avea numai un singur autor;

 Se admite doar participarea directă;

 Fiecare participant va primi confirmarea de primire a documentelor expediate prin

e-mail;

 Lucrările prezentate trebuie să fie în concordanţă cu tematica sesiunii de

comunicări şi referate şi să aibă caracter de originalitate şi aplicabilitate

practică în activitatea didactică.

CONDIŢII PRIVIND REDACTAREA LUCRĂRILOR:

 Textele vor fi redactate în Microsoft Word, format A4, font Times New Roman,

cu diacritice (caractere româneşti), corp de literă 12, tehnoredactată la 1,5

rânduri; margini stânga - dreapta - 2,5 cm; sus-jos - 2 cm;

 Alinierea textului în cadrul paragrafelor - textul din cadrul paragrafelor normale

va fi aliniat între marginile din stânga şi dreapta (justified). Primul rând al

fiecărui paragraf va avea o indentare de 1,5 cm.

 Titlul va fi scris centrat, cu majuscule, Times New Roman 14, Bold;

 Autorul şi unitatea de învăţământ vor fi scrise la două rânduri sub titlu, în partea

dreaptă, pe două rânduri, după cum urmează: pe primul rând – funcţia, numele şi

prenumele; pe al doilea rând – unitatea de învăţământ cu personalitate juridică şi

structura; redactarea: Times New Roman 12, (fără bold);

 La două rânduri de numele autorului se începe scrierea lucrării (Times New

Roman 12);

 Numărul maximum de pagini: 5

 Bibliografia este obligatorie şi se va consemna la sfârşitul lucrării, în ordinea

următoare: numele autorului, prenumele, anul apariţiei, titlul lucrării, editura,

oraşul.

PRECIZĂRI:

 Participanţii vor avea asupra lor un exemplar listat al lucrării;

 Prezentarea fiecărei lucrări se va realiza liber, suportul electronic, dacă există,

fiind utilizat pentru exemplificarea şi/sau întărirea celor expuse;

 Unitatea organizatoare va pune la dispoziția participanților aparatură și suport

electronic;

 Timpul alocat prezentării fiecărei lucrări este între 7-10 min.

MAPA PARTICIPANŢILOR VA CONŢINE:

 programul activităţii;

 adeverinţe de participare (pentru fiecare lucrare, cu menţionarea autorului) cu

specificația că acestea se vor primi ulterior desfășurării acțiunii deoarece trebuie

înregistrate și semnate la ISJ Suceava.

 volumul de lucrări în format electronic (CD-ul sesiunii)

TAXA DE PARTICIPARE: 25 RON/persoană şi va fi percepută fiecărui autor. Taxa

va acoperi cheltuielile pentru alcătuirea mapelor sesiunii, editarea programelor,

protocolul de organizare şi desfăşurare, editarea volumului de lucrări în format

electronic, etc.

Aceasta va fi achitată în ziua desfăşurării sesiunii direct la sediul grădiniţei.

Informaţii suplimentare la persoanele de contact:

prof. info. Chelba Vasile Marius – tel. 0751699346

prof. înv. preș. Todose Elena – tel. 0745793088

Vizualizări: 337 | Adăugat de: chevasmar | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
Doar utilizatorii înregistraţi pot adăuga comentarii
[ Înregistrare | Logare ]